Bohužel v létě 2011 T-Mobile zrušil emailové schránky, které umožňovaly zaslání notifikační sms a nahradil je službou Postman. Pojďme se podívat, jak ji nastavit.
V první řadě musíte být zákazníkem T-Mobile a musíte se přihlásit na T-zones. Dále musíte mít emailovou schránku, ke které bude Postman přistupovat.
Nastavení Postmana:
Největší nevýhodou tohoto systému je, že dáváte své přihlašovací údaje k emailu, což se mi osobně nelíbí. Proto jsem si zřídil speciální adresu, na kterou si přeposílám jen určitý typ korespondence a jen ta je notifikována. Viz třeba Centrum mail: nastavení pro použití s T-Mobile Postmanem.
Další nevýhodou je, že o novém mailu se občas dozvíte až s cca 15 minutovým zpožděním (dřívější řešení bylo bez prodlevy - co přišlo do schránky T-Mobile, to se hned přeposlalo; nyní server musí aktivně vysílat žádost, zda se ve Vaší schránce něco nezměnilo).
Nakonec, co mě tak ještě napadá - ze zkušenosti vím, že když zadáte špatné přístupové údaje k Vašemu emailu, tak se to nikde nedovíte (není tam žádné chybové hlášení). Takže pozor na to.
Tento web jsem zakládal na střední, v roce 2008. Je zde hlavně archiv mé tvorby.
Aktuální věci publikuji kvůli úspoře času na Twitter.
Honza
"Náš blahobyt nespočívá v tom, co máme, ale v tom, co nás těší."