Nedávno jsem viděl jednu reklamu na T-Mobile a opět mě nezklamala. Lákavá nabídka, ALE... (samozřejmě - jak jinak - malým písmem)
Tahle firma mě pije krev už léta. Včera jsem četl zajímavý článek Tomáše Hajzlera o byrokracii v T-Mobile, bohužel jej asi stáhl. Nicméně vyzdvihnu jednu trefnou citaci:
Některé velké firmy jsou už tak velké, že nepotřebují zákazníky. Vystačí si sami. ... Říkám si, kolik let bude ještě trvat než firmy s tímto přístupem vymizí. Kolik let si si ještě jejich zaměstnanci nechají tyto totalitní způsoby líbit? Kdy už nám dojde, že je průměrná dnešní korporace méně svobodná než Československo 70.let, a že v sílící globální konkurenci nemáme s tímto štýlkem v žádném případě šanci? Jak dlouho to budeme mi zákaznící ještě financovat? A vůbec proč to furt děláme tak složitě, když to to jde jednoduše?
Naprosto krásně vyjádřeno to, co si také myslím. Těmto firmám jejich přístup prochází jen díky liknavosti lidí, kteří si to nechají líbit.
Tedy pro přehled stručný výcuc z článků, co se mi na T-Mobile nelíbí:
A zde pár mých článků o tom, pro T-Mobile nemám rád:
Jdi k čertu, T-Mobile aneb sms zdarma a bez opisování kódů u jiných operátorů bez omezení
Přenesení čísla od T-Mobile k O2
Obchodní manýry pana T-Mobileho aneb inteligence lidí nezná mezí
Shrnutí současné situace: Mobil.cz aneb má současná mobilní situace
Tento web jsem zakládal na střední, v roce 2008. Je zde hlavně archiv mé tvorby.
Aktuální věci publikuji kvůli úspoře času na Twitter.
Honza
"Čas je materiál, ze kterého se vyrábí život."