JanKoWeb: Ze života - Ignorace České spořitelny aneb náš zákazník, naše rohož

Ignorace České spořitelny aneb náš zákazník, naše rohož

Běžný ani spořící účet u České spořitelny již naštěstí nemám, žel mi tam ještě zbylo stavební spoření.

Dnes už mě chováním jedné pobočky naštvali již natolik, že jsem si písemně stěžoval a tímto nabádám všechny další zákazníky ČSAS, aby si podobné situace nenechali líbit. To platí o celé společnosti - každá instituce je taková, jací jsou lidé, kteří do ní chodí a co všechno si nechají líbit.

Najít sice formulář na stížnosti je na stránkách csas.cz nadlidský výkon (co si má zákazník co stěžovat, že? Pěkně to uklidíme do kolonky ostatní, ať si nikdo nemyslí...), ale nakonec jsem uspěl na stránkách ombudsmana - http://www.csas.cz/banka/content/inet/internet/cs/00177.xml (nejen tvůrci webu si jistě všimnou, jak pěkná SEO adresa to je.-) ) - využil jsem info mailu csas@csas.cz.

Hezky den,

po osobni navsteve pobocky Mars, Kubanske namesti, Praha Vrsovice, jsem velmi rozhorcen.

Pobocka je uzavrena s tim, ze na dverich visi papir, oznamujici uzavreni pobocky, ale chybi na nem datum, od kdy tento stav trva, stejne jako duvod (je uveden jen "technicky duvod") a datum predpokladaneho otevreni.

Na internetovych strankach pobocky neni zminka ani o tom, ze je vubec pobocka uzavrena.

Na manazera *** neni na strankach CSAS kontakt.

Naprosto ignorantskym chovanim teto pobocky k zakaznikum jsem velice rozezlen.

Pozaduji pisemne vyjadreni o vznikle situaci, omluvu za muj zmareny cas a informovani ve chvili, kdy bude pobocka otevrena.

S pozdravem...

Jméno manažera jsem pro diskrétnost vynechal. Jsem zvědav, jestli dostanu nějakou odpověď.

Odpověď přišla druhý den (pro objektivnost přepisuji ústřední část):

...

Omlouváme se za nedostatečné informace o uzavření uvedené pobočky. Pobočka je uzavřena od 27.1.2014 z důvodu havárie horkovodu v této oblasti a tím způsobené odstávky energie.

...

Na základě Vašeho požadavku na informaci o otevření pobočky jsem sepsala podání číslo ***, pomocí které bude situace prošetřena. O výsledku Vás budeme informovat.

Věřím, že uvedené informace přijmete s pochopením.

...

O den později pak ještě dorazil druhý mail:

...

Reaguji na Váš požadavek, ohledně prošetření uzavření pobočky Mars.

Informace o uzavření pobočky byla na pobočce vyvěšena zároveň s informací o kartách převezených na pobočku Vršovické náměstí. Také na bankomatu byla uvedena informace o jeho nefunkčnosti s odvoláním na nejbližší bankomat na pobočce Vršovické náměstí. Pobočka je již plně funkční a standardně otevřená pro klienty (od 3. 2. 2014). Výpadek v minulém týdnu byl způsoben havárií parovodu. Kolegové z pobočky zapomněli tuto informaci vyvěsit na internetových stránkách. Dovolte mi, abych se Vám za tyto komplikace velice omluvila.

...

Rubrika Ze života | Tagy Banky | Po 03.02.2014 | 1101x

Náhodné články

Tento web jsem zakládal na střední, v roce 2008. Je zde hlavně archiv mé tvorby.

Aktuální věci publikuji kvůli úspoře času na Twitter.

Honza

"Čas je materiál, ze kterého se vyrábí život."

B. Franklin