Jak obnovit (refresh) obrázek a popis našeho webu, který uživatel dá Sdílet na Facebooku.
O optimalizaci webu pro Facebook jsem psal přímo v článku s překvapivým názvem Optimalizace webu pro Facebook.
Dnes se chci věnovat navazujícímu problému, kdy Facebook protestuje použít nový obrázek/popis webu, který se mu snažíme nabídnout a zarputile zobrazuje ten starý.
Problém spočívá v tom, že Facebook si tyto obrázky a často i popisy nějakou dobu udržuje v cache.
Na stránkách, které uvádím v referenci, se píše, že může pomoci přidání nějakého řetězce za odkazovanou stránku. Mně to však nepomohlo.
Pomohlo mi až zadání stránky do nástroje Facebook URL Linker - cache se tím patrně obnovila.
Nástroj Facebook URL Linter slouží k zobrazení popisu a obrázku zadané stránky tak, jak jej vidí Facebook.
Pomocí něj tedy můžete ověřit, jak Vaše stránky budou při sdílení nějakým uživatelem na Facebooku vypadat.
How to clear Facebook Share’s Cache (EN) - mně osobně fungoval až třetí postup, který jsem uvedl výše.
1
Tento web jsem zakládal na střední, v roce 2008. Je zde hlavně archiv mé tvorby.
Aktuální věci publikuji kvůli úspoře času na Twitter.
Honza
"Lidé potřebují, aby řák v jejich životě fungoval co nejlépe. Řád v našem životě skýtá obraz o tom, jací jsme."